Virtuálisan a külpiacon I. – nemzetközi ügyfélszerzés online workshop
A program célja
A program célja, felhívni a figyelmet és tudatosítani, hogy az online marketing eszközök használata a nemzetközi piacokon érvényesülni kívánó vállalatok számára kiemelt fontosságú. Ahhoz azonban, hogy az online jelenlétből a lehető legtöbbet lehessen profitálni, nem elég az online térben csak jelen lenni, láthatóvá kell válni az ügyfelek számára, melyhez elengedhetetlen a céloknak és célcsoportnak megfelelő csatorna kialakítása és kommunikációs stratégia felépítése.
Képzés célcsoportja
- exportáló kkv-k vezetői, szakértői
- export tevékenység megkezdése előtt álló, külpiac képes termékkel vagy szolgáltatással rendelkező kkv-k vezetői, szakértői
- értékesítésért, marketingkért felelős szakemberek
Időtartam
-
4x2 óra
Képzés módszerei
- online, a Microsoft Teams felületén keresztül
- elméleti előadások, gyakorlati workshopok, konzultációk kombinációja
Tematika
- Online marketing jelentősége és sajátosságai a külpiacon
- Weboldal marketing, Google Analytics használata
- Közösségi média marketing, keresőoptimalizálás
- Tartalommarketing
Időtartam
-
2 nap
Egyéb információk
- a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött
- a program állami támogatás mellett valósul meg
a témakörhöz kapcsolódó e-learning képzésünk Külpiaci marketing