Európai Regionális Fejlesztési Alap

Virtuálisan a külpiacon I. – nemzetközi ügyfélszerzés online workshop

A program célja

A program célja, felhívni a figyelmet és tudatosítani, hogy az online marketing eszközök használata a nemzetközi piacokon érvényesülni kívánó vállalatok számára kiemelt fontosságú. Ahhoz azonban, hogy az online jelenlétből a lehető legtöbbet lehessen profitálni, nem elég az online térben csak jelen lenni, láthatóvá kell válni az ügyfelek számára, melyhez elengedhetetlen a céloknak és célcsoportnak megfelelő csatorna kialakítása és kommunikációs stratégia felépítése.

Képzés célcsoportja

  • exportáló kkv-k vezetői, szakértői
  • export tevékenység megkezdése előtt álló, külpiac képes termékkel vagy szolgáltatással rendelkező kkv-k vezetői, szakértői
  • értékesítésért, marketingkért felelős szakemberek

Időtartam

  • 4x2 óra

Képzés módszerei

  • online, a Microsoft Teams felületén keresztül
  • elméleti előadások, gyakorlati workshopok, konzultációk kombinációja

Tematika

  • Online marketing jelentősége és sajátosságai a külpiacon
  • Weboldal marketing, Google Analytics használata
  • Közösségi média marketing, keresőoptimalizálás
  • Tartalommarketing

Időtartam

  • 2 nap

Egyéb információk

  • a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött
  • a program állami támogatás mellett valósul meg

a témakörhöz kapcsolódó e-learning képzésünk Külpiaci marketing