Ezeréves múltunk során, nagy csaták árán, de elismerést és tiszteletet vívtunk ki, az európai kontinens zászlóvivői lettünk megannyi fronton. Feltalálóink a civilizáció fejlődése szempontjából a legmeghatározóbb vívmányokat adták az emberiségnek. Az elméleti tudáson túl a kétkezi munka iránti szeretet hazánk egyik legnagyobb ékköve, a hazai termékek iránti kereslet évről évre újabb rekordokat dönt meg a világpiacon. Horizontunk tágul, miközben lehetőségeink ugrásszerűen bővülnek. Kis ország vagyunk, de egyben elkötelezettek is. Feladatunk, hogy a hagyomány és az innováció kovácsaiként értéket teremtsünk, magyar értéket. Van mire büszkének lennünk, hiszen élünk országunk és nemzetünk adottságaival és lehetőségeivel, nem kihasználjuk azt, hanem stabilan építkezünk.
Már önmagában is óriási elismerés, hogy alig akad olyan Magyarországra érkező külföldi, aki a 8 kategóriát felölelő, mintegy 90 tételből álló Hungarikumból ne ismerne legalább kettőt-hármat. Mindez arról tanúskodik, hogy a magyar ízvilág és a prémium hazai minőség helye és státusza megkérdőjelezhetetlen a világ legjobbjai között. Ám ne feledjük, eredményeinktől és megbecsülésünktől függetlenül mindig van mit adnunk a világnak, hiszen a múltunkat, hagyományainkat, felmenőink tanításait csak Mi ismerjük, ezáltal átadni is csak Mi tudjuk őket. Akarjuk hát tovább adni magyarságunkat, mert kötelességünk, s mert ez sikerünk záloga is egyben.
Az országimázs-építés egy újabb állomásaként ezúton a legnagyobb örömmel mutatjuk be a „Soul of Hungary” ernyőmárkát, amely az észak-amerikai kontinenst, ezen belül elsősorban Kanada piacát, és az Amerikai Egyesült Államokba való terjeszkedést célozza meg olyan prémium kategóriájú magyar árukkal, amely a legjobb hazai termelők és kézművesek termékein keresztül hivatott bemutatni a hazai termékek rejtett gyöngyszemeit. A régi idők hagyományait felölelő, családi receptúrákon és a magyar kultúra iránti szenvedélyes elköteleződésén érlelődő harminc márka tükörként tárja fel a bennük rejlő hagyományt és a magyar kiválóság eszenciáját.
A „Soul of Hungary” azon túl, hogy a leggondosabban kiválogatott, prémium termékekkel szolgál, a magyarországi iparágak több szegmensét is képviselteti a világ egyik legkiterjedtebb piacán kezdve az élelmiszeripartól, az energiaiparon át, egészen az egészségiparig. A termékek profilját folyamatosan bővítő, kezdetben Ontario államban forgalomba kerülő, színes árupaletta sikerét fémjelzi továbbá, hogy a magyar-kanadai diplomáciai és kereskedelmi kapcsolatok ígéretes fellendítését vetíti elő, köszönhetően a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és torontói partnerirodája munkatársainak, valamint Magyarország Torontói Főkonzulátusának, akik fáradhatatlan munkájának eredményeképp ma már a kanadai barátaink is újabb betekintést nyerhetnek a „csodák soha ki nem merülő forrásába, Magyarországba!”. Elhivatott célunk tehát, hogy a jövőben még több, magyar címkével fémjelzett terméket ismertessünk meg a tengerentúlon – ebben kívánunk minél szélesebb körű támogatást nyújtani a hazai cégeknek!