Európai Regionális Fejlesztési Alap

Innovatív módon mutatkoztak be a magyar élelmiszeripari cégek Kanadában

Hír

2020. október 22.

Első alkalommal került megrendezésre 2020. október 22-én a „Taste of Hungary” rendhagyó online termékbemutató a Külgazdasági és Külügyminisztérium Exportkoordinációs Főosztálya, Magyarország Torontói Főkonzulátusa és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség kanadai regionális partnerirodájának közös szervezésében. A rendezvény olyan innovatív megoldást biztosított a hazai vállalatok külföldi bemutatkozására, hogy az utazási korlátozások ellenére is hatékonyan ismertethették versenyképes termékeiket a kanadai érdeklődők számára és építhettek ki új üzleti kapcsolatokat.

 

A Külgazdasági és Külügyminiszérium támogatásának köszönhetően egy komplex, több pillérű tájékoztató esemény került létrehozásra, melynek első pillére a tasteofhungary.ca weboldal volt, amely bemutatja a termékeket és a soron következő rendezvényeket.

 

Az első rendezvény a GMO-mentes és egészséges élelmiszerek bemutatására fókuszált. A vírushelyzetre való tekintettel a termékbemutató, illetve az esemény keretében rendezett termékkóstoló is online formájában zajlott, a rendezvényt megelőzően a potenciális kanadai partnereknek postai úton juttatták el a magyar cégek mintatermékeit, hogy az esemény során a résztvevők első kézből ismerkedhessenek meg a magas színvonalú hazai termékekkel.

 

A virtuális eseményen Palkovits Valér főkonzul, Balla Sándor, a HEPA kanadai regionális partnerirodájának vezetője és Igaz Máté külgazdasági attasé köszöntötte a résztvevőket és mutatta be a magyar élelmiszeripart, valamint a hazai gyártókat. A magyar vállalatok, a Cerbona Élelmiszeripari Kft., a Nobilis Zrt. és az Agroszemek Kft. vezetői prezentáció keretében ismertették termékeiket és mutatták be vállalatuk elkötelezettségét a kanadai piacra lépés iránt.  A kanadai disztribútorok számára lehetőség nyílt kérdéseik megfogalmazására a szabályozókkal, termékekkel, valamint árképzéssel kapcsolatosan.

 

A hosszas előkészületeknek megvolt az eredménye, hiszen az esemény formabontó jellege miatt nagy sikert aratott, a bemutatott magyar termékek komoly elismerésben részesültek a kanadai partnerek részéről.

Hír

2020. október 22.

További hírek