Online piaci jelenlét- Segítség a digitális platformok világában a kkv-knak. Kétszer félnapos képzés kerül megrendezésre a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Exportakadémia Képzési Központjának szervezésében.
A képzésünk célja, hogy a résztvevők átfogó képet kapjanak a marketingfolyamatokról, javítani tudják vállalkozásuk digitális jelenlétét, elsajátítsák a különböző marketingkommunikációs stratégiákat, továbbá széles körű ismereteket szerezzenek az online térről.
Gyakorlati tanácsokat, bevált módszereket, valós példákat mutatunk be, mindezt strukturált tudásanyaggal. Egy új szemléletet, mely segíti a cégek jövőbeli üzleti döntéseit!
Kiknek ajánljunk képzésünket?
• Marketinges szakembereknek
Kevesebb tapasztalattal rendelkezik az online térben vagy csak szeretne naprakész lenni?
A képzésen nemcsak megismerheti a digitális marketingcsatornákat, hanem a későbbiekben lehetősége nyílik integrálni is azokat az offline marketingaktivitása mellé.
• Cégvezetőknek / vállalkozóknak
Együttműködik a marketinges kollégákkal, de nem látja át a folyamatot? Érzi cégében a fejlődés lehetőségét és keresi azt az eszközt, mellyel ezt a potenciált ki tudja aknázni?
Határozza meg a marketingcélokat, mérje a hatékonyságot és tudja meg az ütős tartalom titkát!
• Értékesítéssel foglalkozóknak
Vásárlói aktívak az online térben, mégsem sikerül elérni őket?
A képzés végére tudni fogja, hogyan szólítsa meg a célcsoportját és hogyan juttassa el hozzájuk a megfelelő tartalmakat a legjobban konvertáló marketingcsatornán keresztül.
A képzés főbb témakörei:
• A digitális jelenlét befolyása a kereskedelmi teljesítményre. Mi az a digitális láthatóság és hogyan illeszkedik a marketing rendszerébe?
• A digitális jelenlét ma már nem versenyelőny, hanem elvárás. Hol legyen jelen egy vállalkozás? Weboldal vagy Facebook? Hol még?
• Akik keresnek (Google) és akik ránk találnak (Facebook). A tartalommarketing és a reklám.
• Milyen egy jó weboldal, ami elad? (ügyfélszerző website)
Látogatók számának növelése, minőségi látogatók
• A Facebook jár? Megjelenés a közösségi médiában (saját tartalom, esemény, hirdetés)
• További marketingeszközök a láthatóság érdekében (Instagram, hírlevél, partnerségek, blog, YouTube, folyamatos fizetős kampányok)
• Saját marketing audit: website statisztika alapjai, Facebook statisztikák egy példán keresztül
• „2x2 néha 5”: Hogyan támogatják egymást a felületek, tartalmak? Az integrált marketing lényege
• Sales funnel (esettanulmány): automata online értékesítési csatorna a B2B piacon
Időpont:
2023. május 3. és május 10., mindkét alkalommal 9.00-12.15 óra között
Helyszín:
1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség székháza – földszinti rendezvényterem
Részvételi díj:
A program állami támogatás mellett valósul meg, a részvétel regisztrációhoz kötött.
Kedvezményes részvételi díj: 15.000 Ft (ÁFA mentes)
A regisztráció itt érhető el.
További információ:
Borosán Anita
képzésszervező
Exportakadémia Képzési és Fejlesztési Igazgatóság
E-mail: borosan.anita @hepa.hu
Mobil: +36 30 991 0670