2021. november 25-én a SportTech Hungary program keretében a kiválasztott top 12 vállalat online és személyes jelenlét formájában, képzett trénerek segítségével szerezhettek a külpiacra lépéshez új ismereteket.
A HEPA Exportakadémia Képzési Központjának közreműködésével a délelőtti szekcióban Lévai Richárd, a LiftUp közösségi marketing specialistájának előadásában a vállalatok többek között megismerkedhettek a közösségi marketing trendjeivel és szerepeivel, hirdetési stratégiákkal és kampánytervezéssel.
A délutáni blokkban a külpiacra lépés előkészítése, az ezzel járó kockázatok és lehetőségek azonosítása, valamint az optimális külpiaci üzleti modell kiválasztásának fontossága kapott hangsúlyos szerepet. Az előadást dr. Csekő Katalin, a BGE Külkereskedelmi Kar dékánja tartotta.
A résztvevők kifejezetten hasznosnak és élvezetesnek találták a hibrid módon megvalósult eseményt.